Hur många lingon..?!

Haha, ja INTE tillräckligt iallafall...


Igår lurade jag nämligen med mig min man ut på lingontur då jag tyckte mig sett så jättemycket rött inom ett område dagen innan. Hmm, lämnar ämnet där ;-) men det var iallafall mysigt med lite kvalitetstid över en kopp kaffe mitt på rälsen medan barnen höll igång sina farföräldrar...

Och ja, skoskaven från i fredags är fortfarande ett faktum men med skoskavsplåster och andra skor funkade det. Dock överväger jag en vilodag idag men det kanske mer p.g.a av att jag snubblade (eller - hade ordentlig markontakt med hela kroppen :-/...) och slog i knät ganska illa igår...

Blev inte så mycket mer gjort igårkväll efter "utflykten", jag var ganska trött, Patrik gick till skogs en tur och barnen var ganska trötta de också.

Rasmus somnade nästan innan han la huvudet på kudden, för trött för att ens märka att Musse och Mimmi låg kvar i soffan där nere.


NU däremot är det full fart på dem igen! (Själv ligger kvar i sängen...)

Go'morron söndag!

Kaffe?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0