Slutspurt

Sista "lektionsdagen" på simskolan idag då det bara är avslutning imorgon. Och idag fick farfar'n ledigt så jag och Rasmus var där istället, ja och Oscar förstås!

Lillebror var MYCKET nöjd över att äntligen få följa med...

Varmt och soligt var det men tyvärr "snubblade Oscisen på mållinjen" och klarade inte riiiiktigt silvergrodan som han tänkt ta idag. Lite besviken var han men så fort simhallen öppnar igen om några veckor tänker jag att han klarar det utan problem där.

Det ÄR bra att lära sig simma utomhus både med tanke på vattentemperatur och svårare förhållanden med tanke på bl.a vågor men samtidigt så är det ju just SVÅRARE.

Bentagen sitter där nu så jag tror att han med lätthet simmar både längre och tryggare i lugnt bassängvatten.

Till skillnad från Rasmus har jag sovit som en kratta inatt så ikväll får det bli tidigt i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0