Still going strong...

...Ellos!

Det har ju liksom alltid funnits och även om jag inte direkt kan räkna mig som stamkund så beställer jag nånting då och då.

Senast var nya underlakan till barnen.

Neonrosa (såklart!) till Rasmus och JÄTTEgrön (tron den hette ärtgrön) till Oscar.

Har bäddat med dem för 1:a gången idag och är riktigt nöjd.

Bra pris, riktigt tätvävd kvalitet, härligt intensiva färger och ordentliga resårkanter (använder nästan bara "drapålakan" i miniorernas sängar.)

Tummen upp för Ellos!

Sen återstår att se om jag blir lika nöjd med resterande del av beställningen. En skaloverall till Rasmus som med rabatt blev ett riktigt fynd...

Vi får väl se, om ett par veckor dyker den upp! Kanske får jag då nåt nytt att tipsa om ;-)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0