Uppkopplade...

...men jag tröstar mig med att de egentligen föredrar att vara ute och hoppa studsmatta och allmänt härja kring men i eftermiddag/kväll har det hällregnat och då är det ok med både lite mera spel och TV.

På väg att få fyrkantiga ögon ;-) ?!


Har slappat ganska gott jag också. Skönt ibland att faktiskt "bara vara" med barnen utan att göra nåt särskilt.

Rasmus har förresten kommit på att eftersom han har Musse och Mimmi vore det ju bra om han hade Kalle och Pluto också...

"- De saknar ju sina vänner förstår du mamma!!"

Och sedan är det ju inte för inte som det är fredag...

..såklart måste det ju uppmärksammas!

Nu sover dock de små och jag ska nog strax försöka göra detsamma.


Patrik är ute och smyger på bockar i spöregnet och jag ligger på soffan och spelar wordfeud. Haha, tur att Instagram finns så jag iallafall kan hålla lite koll på min man ;-)...

trött.nu

Kommentarer
Postat av: Pappa P

de va nga skurar de va hällregn........

2013-08-17 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0