Husmor tar revansch...

...efter några dagar när mat och matlagning känts som ett nödvändigt ont kände jag att det idag var dags att ta tag i kökstjänsten igen.

Husmanskost och samtidigt en familjefavorit till kvällsmat. Alltid lika trevligt när Rasmus faktiskt tömmer tallriken.

Och efter maten fick jag för mig att baka också...

...ibland blir man själv förvånad! Hursomhelst blir det nu alltså Hönökakor till frukost imorgon - spännande att se om finsmakaren Rasmus godkänner dem eller ej. Skitsamma vilket förresten, då resten av familjen faller under kategorin "slasktrattar" så det lär gå åt ;-)...

Mycket tunga tankar och mina funderingar befinner sig dygnet runt måååånga mil bort även om jag vet att det inte förändrar ett dugg...

Mitt i allt det mörka, jobbiga, sorgliga är jag iallafall otroligt lycklig att jag har min familj <3...

...och min hund! En timme i skogen i eftermiddags gjorde gott - iallafall för tillfället.

Var rädda om varandra, kram mycket och haka inte upp er på småsaker...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0