Mjukstartar...

...veckan med en hemmadag.

För trots att det var Oscar som var lite hängig och sliten igår så var det Rasmus som vaknade med huvudet fullt av snor imorse. Men, men hellre snor än magsjuka *peppar, peppar*...

Oscar är hemma han också, fast mer för att han vill än för att han är krasslig...

Öppnade i vanlig ordning kalendrarna imorse och Oscar fick briljera en aning med sina "legobyggarskills".

Först byggde han ihop sin minibyggsats medan jag kämpade på med Rasmus bygge. Jag lyckades dock inte få ihop det så jag bad Patrik om hjälp... Hmm, gissa dock vem som fixade det till slut..?! Jo då, familjens 6-åring - trots att min kära make precis innan konstaterade att det var konstruktionsfel på byggsatsen.. ..det är inte tekniskt genomförbart!"

Nä, dags att röra ihop nån lunch kanske.. ..även om barnen bestämt hävdar att de inte är hungriga.


Så kan man också ligga.. ..även om det ser lite hårt ut.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0