Allt är förlåtet!

 
Vem smälter inte när man får presenter...?!
Och är det dessutom egenihopknåpade presenter så värmer de såklart lite extra! Rasmus överraskade med ett halsband som han gjort åt mig på dagis idag. Och ja, det var faktiskt till mig. Inte helt självklart alla gånger då han själv också älskar halsband.
 
"-Jag gjorde en överraskning till Dig mamma! Det är blommor och hjärtan på det. Blev du glad?! Berit hjälpte mig lite. Till dig mamma! Det är alla hjärtans dag idag förstår du!"
 
Och ja, självklart blev jag glad. Jätteglad - på riktigt faktiskt! Även fast det inte är alla hjärtans dag, eller jo, det kanske är just det som det är... Han är inte dum inte, varför haka upp sig på bara ett datum liksom...?! ♥
 
Men det bästa av allt måste ändå vara att ovädret dragit förbi och mitt solsken är tillbaka...
Och vem njuter inte av solsken?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0