Januari är slut...

...så nu åkte de ut!
Gardinerna i vardagsrummet alltså!
 
Eftersom att de varken har tomtar eller nåt annat "juligt" på sig brukar jag låta dem hänga januari ut men nu (redan igår faktiskt!) är de undanlagda. Och som kontrast till det det röda hängde jag istället upp ljust, ljust, ljust...
 
De nougatfärgade panelarna har hängt med ett tag i diverse olika kombinationer men de vita hanklängderna är nya. En julklapp skulle man kunna säga...
 
Tack igen kära Ekenbark's! (Och jag som aldrig köper lotter för jag är av tron att man inte kan ha tur både i spel och kärlek...)
 
Hur som helst, tyckte att gardiner passade bra att köpa, nu påminns jag om er varje dag. Att ha vänner som ni, DET är en högvinst i sig det! ♥
 
Och när jag ändå är inne på ämnet hemtrevnad och mys...
"Finhallen" har blivit just finare! En byrå har fått flytta dit och vips så fick jag ett nytt ställe att "pynta"! Dessvärre lider vi brist på eluttag just där så mysljuset fick lösas med ett batteridrivet ljus. En fiffig timervariant dessutom, från RUSTA.
 
Och fotoramen i groventrén har till slut blivit fylld med något personligare än standardmotiven som var i vid köpet... (Haha, även om man efter ett par månader inte tänker så mycket på att det inte är några motiv i tavlan...)
 
Huset från fram- och baksida i ursprungligt skick innan vi började bygga om och till och så gulliganerna i mitten då förstås ♥ . Det blev ganska bra tycker jag själv och det fina är ju att man kan byta ut bilderna när man tröttnar på dem!
 
 
Det ligger något i att det är de små, små detaljerna som gör det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0