Kiiittiii !!

Knappast nån nyhet att vår minsting är helt tokig i en viss katt...
...eller ska man kanske säga kattER..?
 
Det senaste är en spegel som sitter inne i hans sängkoja och en liten mjuk sovkompis som flyttade in idag faktiskt. Lycka är bara förnamnet...
 
 
Och för att vara ärlig måste jag medge att jag föredrar att han har den lilla söta katten som idol framför rymdjägaren Buzz... För åtminstone säger han att han inte tycker om Buzz längre,
 
"-Nu tycker jag bara om nallar och Kiiiittti.. ..och MUSSE PIGG!"
 
Men, men självklart kan man ju tycka om flera saker samtidigt, bara bra att sprida intressena lite. Så länge han är nöjd är det bra, man skulle t.o.m kunna säga att Rasmus nöjd - alla nöjda! Järnviljan Andersson var namnet!
 
Dock köpte jag en ny vårmössa till honom idag på ett helt annat tema...
Bilar! Åtminstone TROR jag att det fortfarande är ett säkert kort (han har inte sett den än...) Han ville ha en med Musse, men det var inte så lätt att få tag på.
 
Och Oscar (som även han har en ganska bestämd uppfattning om vad han gillar...) fortsätter gilla de där arga fåglarna...
Mer än nöjd var betyget för den! Och förresten, Rasmus mössa är från Kappahl och Oscars från HM.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kalle

2013-02-12 @ 07:40:25
Postat av: Jenny Ryman

Gud va gulligt :)

2013-02-12 @ 14:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0