Ser inte alltid skogen...

...för alla träd!
Men jag är verkligen vrålsnygg i de nya örhängena jag fick av min man igår! (U can't have it all!)
 
Har sovit kanske totalt max 7 timmar de senaste 2 dygnen så jag har kännt mig fräschare om man säger så. Dock blev jag lite peppad i förmiddags när jag klädde mig och insåg att jag för första gången på ganska länge hade verkliga I-landsproblem. Valde underkläder efter den topen jag tänkt mig men sedan hittade jag ingen färgmässigt bra tröja att ha över. Det lättaste hade väl varit att börja om, men har man bestämt sig så har man (undra vart mina barns envishet kommer ifrån...?!). Hur som helst toppade jag med en sjal så det var ganska onödiga bryderier men ändå, så skönt att ha energi att fundera över't ! *slutar svamla*
 
Förkylningen har mig fortfarande i ett järngrepp så tillvaron går i ganska långsamt lunk och ikväll är det dessutom ovanligt tyst och stilla i huset då Bill&Bull tillfälligtvis är utlånade till sina farföräldrar över natten...
Prisa Instagram! Så jag med en insats från svärmors kan hålla koll på mina små även när jag inte har dem hos mig.. (De ser inte ut att ha lidit nån nöd om man säger så...)
 
Njuter av lugnet och ser framförallt fram emot en lugn morgon imorgon men samtidigt är det väldigt tomt när de inte är hemma...
Och för att återkoppla till rubriken.. .. det är nog fler än jag som borde gå ett varv med röjsågen i sina "skogar", annars är det lätt att missa gläntorna och det blir mindre tid över för I-landsproblemen - de underbara quickfixen's... Sug på den ni!
 
Inte riktigt samma kåk som -06...
♥ Vårt hem är vår borg!  ♥
 
Häpp, kanske dags att försöka ta igen lite sömn... (Borde börjat leta efter John Blund för länge sen egentligen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0