Tanke, känsla, handling

Attjo, attjo, proooosit i 9(!) dagar är ungefär 8 dagar för länge... Nu är det färdigförkylt för fru Andersson!
 
 
Att andas.
Att inte halka.
Att inte springa.
Att tanka solljus.
Att njuta av naturen.
Att fokusera på det bra.
Att hålla ett lägre tempo.
Att inte bry sig om tempot.
Att se skogen och inte träden framför!
Att ha en helt "färsk" Spotifylista i öronen.
Att acceptera att det "bara" blev 7,9 km när tanken var att gå 8.
Att vara lycklig över att mitt promenadsällskap alltid är glad att se mig!
 
8 km (nästan) blev det alltså idag, men vem räknar ;-) ...?!
 
Hmm, jag får banne mig ligga i om jag ska komma ikapp mina egna siffror för januari.. ...eller också acceptera att jag bara hann/klarade det jag just hann/klarade denna månad. 16 mil i januari, kanske kan jag åtminstone komma upp i 10 februaris återstående 8 dagar...?!
 
Att BEHÅLLA KÄNSLAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0