Happy Hour!

Vilken känsla!
 
 
Årets 1:a mil och jag är sååå nöjd med mig själv! 62 minuter och alltså 9(!) minuter snabbare än när jag sprang Tjejmilen i september. Känns BRA! Och då 62 minuter är den startgrupp jag anmält mig till inför kommande Tjejmil får man väl nästan se detta som ett uppnått mål?! Att nu komma UNDER timmen känns faktiskt fullt möjligt.
 
 
Så idag blev det en ordentlig runda då jag hade en bit kvar hem då milen var uppnådd, men den biten gick jag faktiskt i ganska sakta mak. Dagstotalen blev således 14,5 km.
 
Vem vet kanske jag rentav kostar på mig en vilodag imorgon?! Eller också inte, nu gäller det att hänga i...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Duktiga, duktiga, duktiga du! Fan vad bra!

2013-01-06 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0