L som i...

 
Veckans 6:e dag och det har rått ganska lugn stämning i huset under dagen...
 
Jag har varit ute och sprungit en vända och under tiden gick killarna i förväg till granngår'n för en förmiddagsfika. Testade att springa med tid-/distanstriggern avstängd på Runkeepern och blev positivt överraskad att jag faktiskt håller tempot bra ändå utan att slippa bli "stressad" var 5:e minut...
 
Farmor'n hade köpt hem en målarlåda och lyckan var stor!
 
Duschat och tvättat lite sen vi kom hem igen och så mycket mer än så verkar det inte bli gjort idag även om jag faktiskt funderar på att ta mig en liten kvällspromenad strax...
 
...fast det bygger ju på att jag tar av mig mina nya gosisar och det känns i skrivandets stund mindre lockande - EGENTLIGEN!
 
 
Trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0