Lycka..

..är att sitta uppkrupen under en filt hemma i soffan och veta att mina små älsklingar roar sig kungligt hemma hos farmor'n och farfar'n i huset ca 200 meter bort.
 
Och bonus är ju att även svärmor instagrammar så jag kan hänga med på vad de hittar på... (Alltså  hennes bilder förstås!)
 
Efter en lång startsträcka har jag varit ute och gått en sväng. Skönt efteråt, särskilt när man duschat och fått på sig fräscha kläder och faktiskt hann jag färdigt precis innan det blev mörkt vilket underlättar.
Lite nördigt var jag tvungen att markera på kartan den delen jag gick på järnvägen. Senast gång jag gick där var 29:e dec och då var det TUNGT. 30 cm blötsnö med ett tunt skartäcke och promenaden tog ungefär 12 minuter längre tid än idag. Men det roliga var att idag efter att det har varit både mildgrader och svinkallt omvartannat så var mina spår kvar fast mer som stora avgjutningar. Haha, med andra ord är jag ganska ensam om att promenera den sträckningen...
 
Hade tänkt jag skulle fixa och dona med lite av varje idag när jag blev både man- och barnlös men orken?!
 
Nä, ska nog bara fortsätta och njuta lugnet ikväll. Förmodar att det som skulle göras fortfarande behöver göras imorgon...
 
Och superhjältarna och deras kompisar är nerpackade så det blir lugnt här i huset även inatt! Alla borde få ha såna svärföräldrar som jag har!
 
Tack för att ni finns Alice och Kent!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0