Sugen på att kramas?!

Det är nästan alltid Rasmus...
Världens gosigaste lilla kille! (Mellan trotsutbrotten...)
Vill inte!!!
 
Idag barnen varit lediga från dagis och det var nog välbehövligt, då Rasmus varit som en liten magnet på mig hela dagen....
Men förutom att kramas har vi hunnit måla..
 
...och vända upp och ner på huset x antal gånger. (Varför bryr man sig ens om att plocka upp medan röjjet håller på...?!)
Och visst, å ena sidan föredrar jag kanske att ha kuddar och filtar i soffan.. ...men å andra sidan är det inte helt fel att ha en nöjd Rasmus på ett säkert ställe heller. Avdelning - att välja sina konflikter!
 
Hunnit bli korthåriga har de små blivit ikväll också...
Med youtube som underhållning försvinner det vildvuxna på ett kick! Och det blir ju så mycket lättare att skölja bort schampot när det är kort med tanke på hur mycket/tjockt hår de har båda två... Mycket bilder på Rasmus Linslus blir det, Oscar är inte riktigt lika pigg på att posera längre...
 
Bilden är några dagar gammal, men det ser ungefär likadant ut i barnkammaren ikväll... Och jag gillar hur Rasmus blandar stilar med Hello Kitty och Buzz (de stora idolerna!), ordentligt nerbäddad under Blixten McQueen lakan...
 
Nej, nu ska jag ta med mig huvudvärken en trappa upp och hoppas att börja februari med ett huvud som inte bankar.. ..hoppas går ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0