Ääääääntligen!


Mot höstkanten ska familjen Andersson ut och se sig om i världen men innan dess behöver iallafall 75% av familjen nya pass - något jag längtat efter sedan jag hämtade ut mitt nuvarande och idag är det dags!


Haha, det kan iallafall inte bli värre för min del...

Får erkänna att jag känner mig lite som hon i radioreklamen för 118118 som står på Arlanda och måste panikfixa sig ett nytt pass precis innan avgång och oroar sig för att hon är så blek...

Handen på hjärtat - det är ju inte SÅ ofta man behöver visa fram denna värdehandling - EGENTLIGEN.

I mitt nästa liv ska jag inte vara så fåfäng... ;-)

När vi ändå är i Karlstad ska vi passa på att uträtta lite annat också och det viktigaste enligt Oscar - McDonalds!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0