Att guldkanta tillvaron...

...kan man göra på diverse sätt. Ett sätt är lite "egen tid" i frisörstolen. 
Jag har sagt det förut och jag säger det igen - Maja på "Wiik med flera" är verkligen bäst. Jag går alltid därifrån lika nöjd oavsett om jag haft riktigt kort hår som jag hade ett tag eller lite längre som nu.
Och medan jag var och snyggade till mig var Patrik och Oscar på simskolan..
..2 märken idag också och en MYCKET stolt liten kille dom kom hem. Och ja, jag får väl erkänna att jag är ganska stolt jag också! Rasmus han fick ha några timmars kvalitetstid med farfar'n istället han. De hade hunnit med att både hälsa på kalvarna på Prästgår'n, åka fyrhjuling, äta glass och dricka saft så han var mycket nöjd. Har man världens bästa farfar så har man!
Kvällens sjöutflykt byttes mot ett familjedopp i "poolen"... Haha, visst låter det lite vräkigare än vad det är?!
 
Och nu är det bara kväll kvar. Lite svalare vindar på ingång känns det som - i ärlighetens namn ganska skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0