Lagombegreppet..



..har jag fortfarande inte riktigt klurat ut hur det fungerar.

Jag som bestämt mig för att bara klippa och förbereda lite ikväll stod visst med decoupagelim upp till armbågarna när klockan passerade midnatt. Decoupage är kul, jättekul faktiskt och nu börjar jag ana slutmålet.


Dock avslutade jag faktiskt kvällens pyssel innan lådan var färdig för även om det bara är liiiiiite kvar så har jag nu lärt mig att det ändå kan ta ganska lång tid och nu är det ju faktiskt "way past my bedtime"...

Haha, dock verkar det vara en sund hobby jag skaffat mig - snacka om att hitta ett inre lugn...

(Ska kanske kolla pulsen imorgon igen när vår 3,5-åring varit igång och härjat några timmar... ;-) )

-Hohooo, John Blund var är du?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0