Mamma Mu..

..är det duuuu?!
Det där med att presentera sig är viktigt...
 
Rasmus tycker väldigt mycket om "sina" kossor och efter förra helgen när han fick följa med Patrik in i hagen och hälsa ordentligt tycker han att de är ännu mer spännande. Jag får ju dock erkänna att jag fortfarande föredrar att ha staket mellan oss och dem vilket Rasmus inte alls ville förstå i eftermiddags och blev riktigt sur när jag vägrade lyfta in honom till hans kompisar...
 
Kul att Oscar (som tidigare varit ungefär lika livrädd som jag...) också börjat intressera sig lite.. ..ha ha sitter väl kanske i att han inte kan va sämre än lillebror!
Störst, men inte alltid tuffast ♥ ...
 
Och så en liten film!
 
 
Och mamman...
...satt och huttrade på gungan under tiden - vart är sommaren?!?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0