Onödigt vetande...

Haha, undra hur många gram kryp jag fått i mig hittills idag...?!
Säga vad man vill om insektsinfon (hur man nu kommit fram till den siffran...) men genomsnittet på kexförbrukning kommer nog familjen Andersson upp i... ...särskilt i simskoletider då fika är ett måste! Idag varierade jag dock fikaväskan med lite mjuk pepparkaka istället som jag vispade ihop i förmiddags.
Och simskolan ja.. ..trodde nog att jag skulle fara dit med Oscar idag som omväxling men nej då , fick han välja så valde han farfar som sällskap minsann! Så det blev ännu mera mamma å Rasmustid idag...
 
Svalare idag, dock inget regn..
.
Så! Nu kan intresseklubben sluta anteckna ;-) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0