Är det sommar..

..ska man bada!
Och förra månda'n var vi iväg för årets första dopp (nästan 2 veckor senare än i fjol..) eller ja åtminstone barnen jag höll mig på land med min kaffekopp!
 

Idag efter dagis var vi iväg igen och då vågade faktiskt jag mig i också!
Betyget då?! Ja, varmt var det ju inte men inte heller "krampkallt" (när 1:a chocken lagt sig...) men det var inte värst länge jag var i och plaskade heller.
 
Förutom att bada idag gjorde barnen en jättespännande grodyngel upptäckt...
"-Mamma! Skynda dig och titta det är det sötaste jag sett! Grodbebisar!"
Oscar blev helt uppslukad av dessa små små minisprattel och japp, några fick följa med hem.
Det spörs väl att se hur länge de överlever...
 
Det är såna här mysiga eftermiddagar det gäller att minnas sedan i mörka november...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0