Energitrissen...

...eller vad ska man kalla det?! Konstigt det där hur man kan vars trött och samtidigt supereffektiv (på gott och ont...) på samma gång!


Somnade på soffan strax efter 9 igårkväll vilket resulterade i att jag vaknade pigg redan halv 4(!) imorse.

Gick upp och började baka(!), tvätta och plocka ordning lite i största allmänhet... Helt galet! Särskilt för att vara jag - en av världens mest morgontrötta personer...


Dock verkade min lilla familj väldigt nöjda med nybakat bröd till frulle!

Haha, när man tänker efter kanske det faktiskt ligger nåt i uttrycket att "äpplet inte faller så långt från trädet" för våra kära små barn är ju inte heller kända för att vara direkt stillsamma...

Senaste tilltänkta "batteriurladdaren" är studsmattan som barnens underbara farföräldrar kom hit med går..





..dock verkar den snarare ladda än ladda UR batterierna - annars vet i katten vart de får sin kraft ifrån!

Låååång dag idag, kanske dags att sova...









Kommentarer
Postat av: Jossan

Studsmattan är en sån jädra bra investering. Mina grabbar hoppar någon timme varje dag. Och när de roar sig med annat så är det världens skönaste solplats för mamman ;-)

2013-06-05 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0