Ordning och reda!

Efter en hel del pysslande och grejjande börjar det ordna upp sig...

Den gamla, tråkiga inbyggda garderoben i barnens rum har nu fått en liten uppfräschning.

Lite färg och lite decoupage av ett gammalt presentpapper som jag likt en gammal tant länge haft i mina "gömmor" (faktiskt sparat från en present vi fick när vi gifte oss!) så blev skåpet hippselehapp mycket roligare.

Åtminstone de översta två hyllorna som jag numera använder som linneskåp. Men gissa om jag blev sugen på att fixa till även resten av garderoben nu... Och måla utsidan av dörrarna!

Lite väldoft finns inklämt i hörnet också. Mycket nöjd med resultatet och helt förälskad i det för mig helt nya med decoupage!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0