Storebror deluxe!

Även om våra små slåss så tussarna ryker ibland så råder det ändå inget tvivel om hur mycket de faktiskt tycker om varandra. Och vissa dagar är Oscar lite extra storebror för Rasmus som då mer än gärna gör sig lite mindre än vad han är och blir extra mycket lillebror.
 
Imorse var e sådan morgon...
 
Rasmus krånglade så mycket han bara kunde åt allt jag sa men när Oscar sa samma sak så funkade det hur bra som helst. Bl.a. så valde Oscar kläder till Rasmus och plockade fram dem, motiveringen till valet var;
 
"-Jag tog bara de färger du gillar, men du får stå ut med att tröjan och byxorna är blå! Men det är dina rosa favoritkallingar och röda strumpor - det gillar du va?! Och det är ju fatiskt lite vitt på byxorna också!"
 
Lillgammal är bara förnamnet och Rasmus studsade upp och ner av glädje;
 
"-Ja, ja, jaaa! Du valde dom till mig! Min storebroooor!"
 
Vidare skulle Oscar borsta Rasmus tänder och hjälpa honom att packa ner nallen som skulle med till dagis, båda två precis lika nöjda över upplägget. Sötisar ! ♥
 
 
Hemkomna från dagis nu och tänka sig så hade bröderna varit sams även där även fast det blir mycket tid tillsammans nu då de tillfälligtvis går på samma ställe fram till semestern.
 
 
Älskade små troll, känns verkligen som nyss bilderna ovan togs men det är faktiskt mer än 2 år! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0