The name of the game..

..FOOTBALL!


Full aktivitet nere på Gatevallen ikväll då säsongens bollek drog igång.


Oscar satsade järnet och tyckte det var jättekul, Rasmus tyckte också det var kul.. ..att dricka vatten!


En hel vecka till nästa gång och Oscar kan inte förstå varför det inte kan vara söndag och bolleksdag VARJE dag...

Förutom bollek har jag "städat bort" lite av helgens kolhydrater...

...på tisdag ska jag införskaffa nya löoardojjor - kan knappt vänta!

Och istället för de kolhydrater jag skrämde iväg..

..hittade jag nya på granngår'n några timmar senare då svärmor bjöd in oss som försökskaniner på nygräddade rån som hon gjort.


Kväll nu. Trött. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Pappa P

bra helg får man säga

2013-06-16 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0