D-vitamin!!!

Sol, sol, SOL och trots stundtals ganska friska vindar så har det varit riktigt, riktigt skönt ute idag. Eller ja, hela veckan har ju faktiskt bjudit på riktigt fint väder - kanske är våren på gång ändå...?!
 
Efter lunch tog vi en sväng bort till tjärnet för lite vinterfiske...
Vilken dag!
 
Oscar blötte ner sina handskar och kom till mig och ville ha mina (som var torra.)
 
Jag: "- Men då får ju jag frysa om mina händer..."
Oscar: "-Ja men mamma, du klagar inte som jag gör när jag fryser!"
 
Kan man låta bli att lämna ifrån sig vantarna då?! Sötnöten...
Vantar eller ej, sola sig kan man göra i vilket fall...
 
 
 
 
Hemma igen hanns det åka lite madrass innan det var dags för kvällsmat och sedan bollek borta i Folkets Hus. Väl hemma väntade en dusch och sedan marsch i säng. Rasmus somnade på under 3 minuter och Oscar strax efter - fullrullesöndag med MASSSOR av frisk luft. Inte så lite trött jag heller om jag ska vara ärlig.
 
Och nästa vecka är redan nu mer än fullbokad - hoppas på en god natts sömn inatt för att ladda om batterierna, det behövs!
 
Go'vädret har bokstavligen talat sugit musten även ur MrSnowman...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0