Hett!



Under natten har förkylningen (eller kanske snarare influensan) slagit till med full kraft. Och dagen idag har varit minst sagt varm...


Det är inte ofta jag får feber men när jag får de då blir jag minst sagt däckad... Tur att Rasmus mer än gärna ställer upp med sin doktorsväska i dessa lägen ;) !

Barnen är inte heller 100 än men positivt är att Oscars feber till slut gett med sig. Dock klagar han forfarande på ont i kroppen och jag vet precis vad han menar gör det har jag också!

Nu har iallafall äntligen min man kommit hem. Skönt! Hoppas, hoppas, hoppas det inte blir någon långdragen historia av detta. Usch !




Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att Oscar mår bättre men tråkigt att du råkat ut för det. Krya på dig!

2013-03-12 @ 20:46:00
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0