Potträning pågår...

...eller ja, toaträning snarare då vi faktiskt rationaliserat bort pottan till den yngsta sonen.

I samma ålder hade Oscar redan varit torr några månader (jag vet att man egentligen inte ska jämföra...) men då var det också sommar ute - en väsentlig skillnad.

Hur som helst så har Rasmus i perioder varit superduktig med att gå på toa för att sedan inte visa något intresse alls därefter. Idag har han iallafall varit torr hela dagen och t.o.m presterat nummer 2 i toan.

Den stora skillnaden mellan Oscar och Rasmus är att Oscar vill vara ifred (ganska normalt ;)...) medan Rasmus är precis tvärtom.
"-Vill du att mamma går ut så kan du ropa när du är klar?"
"-NEJ! Stanna och titta på mig när jag bajsar!"

Och när jag satt mig tillrätta på badkarskanten för att vänta började Rasmus enmansföreställning,

"-Mina damer och herrar, nu ska ni få se när Rasmus bajsar!"
"-Och mamma, ta ett kort på mig också!"

Han är inte blyg han inte....

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHAAA! Skön kille, det där!

2013-03-14 @ 17:35:35
Postat av: Eva

Så skön han är =)

2013-03-14 @ 18:18:56
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0