Min stolthet...

...är de här två!


Hittar inte riktigt inspirationen att blogga just nu, men lite bilder från eftermiddagen kan jag bjuda på!



Barnens gudföräldrar har varit i Japan och gissa om det var någon som blev glad, eller nej snarare hysteriskt upphetsad över presenterna de hade med sig hem?! En hel liten "Kittysläkt" och dessutom ett par simpuffar med Kitty på. *lycka*

Och Oscar blev mer än nöjd han också...


Pysselbok, coola suddgummin och en "klibbpiltavla". "Cooolt!" som han själv uttryckte det...

Och det är ju inte bara Kitty som "går hem" i Rasmus värld när det kommer till katter...

Även om han vet att han inte får vara under altanen (Rasmus alltså...) så är det ju svårt att motstå när bästisen kryper in där....


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gissa vem jag tänkte på när jag trillade över det här?
http://www.etrendstore.se/studsmatta-hello-kitty-p-2301.aspx

Och fikabord! Åh. Tänk om mina grabbar kunde gilla såna här fina figurer!

2013-05-28 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0