Morgon, middag, kväll..

..och morgon igen - nu har det äntligen gått ett dygn!

Sista sticket blev tiiiidigt nu på morgonen. Efter att ha sovit oroligt hela natten vaknade nämligen lillkillen strax efter kl5, varm som en liten kamin...

"Bara" 38,8 men ordentligt allmänpåverkad. Stackars liten... Kände mig ganska grym när jag dessutom ändå var tvungen att sticka honom. Det tyckte nog faktiskt Oscar också, han som aldrig klagar över sticken sa faktiskt,

"-Åh nej, inte DET också - jag som bara vill sova!!!"

Nu är vi klara iallafall men jag är dock lite osäker på hur detta påverkar totalen av proverna. Har vi otur blir värdena missvisande och vi blir tvungna att göra om det...




Trots feber orkade han ändå komma ihåg paketet han sett fram emot sen igår morse. Och ja, Rasmus fick nåt litet han också - om inte annat så för att han varit så bekymrad för Oscar vid varje stick...

"-Stackars min storebror! Det kommer bloooood!"


Chimalego - favoritlegot!

Typiskt nog skiner solen från klarblå himmel idag - troligtvis bara för att vi kommer få spendera dagen inomhus.

Krya på dig fort lilla älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0