Mammesjuk?!

Ännu en dag hemma tillsammans med min förstfödde... I måndags hade han ju feber, igår var vi dagislediga och då var han pigg men imorse ville han plötsligt vara hemma ändå... Känns lite misstänkt att han helt enkelt passar på att njuta lugnet hemma - bara han och jag.




Utan tvekan tycker våra små killar att varandra är de bästa de har men ibland har åtminstone Oscar behovet av att bara vara Oscar och inte storebror så en sån dag har det varit idag...

Rasmus däremot var ivrig att komma till dagis, så alla nöjda :) ! Invigde vinterkläderna imorse också, ganska otroligt att vi inte behövt plocka fram dem förrän nu - det är ju ändå slutet av november...

Ska hämta hem Rasmus snart och sedan kommer Patrik hem tidigt för att följa med Oscar till tandläkar'n vilket istället innebär mamma- och Rasmustid. Vi får väl se vad han tycker vi ska hitta på.

Min underbara man kom hem med blommor och choklad till mig på namnsdagen igår. *lyckligtlottad*












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0