Äventyrsbyrån...

...är klar! 
 
Och efter mitt förra projekt kände jag mig lite less på serietidningar så denna fick bli en blandning mellan kartor/skattkarta/piratäventyr - spännande värre!
 
 
En annan skillnad från den andra byrån är att jag även använt mig av decoupage på byråns utsida, den andra hjälpte Patrik mig att spraymåla. Dessutom har jag kombinerat klistrandet med lite målarfärg på diverse kanter - ombyte förnöjer.
Även knopparna fick sig en omgång färg, och ett par av dem även glitter och klarlack.. ..det återstår att se om det håller eller om kläderna kommer vara glittriga framöver... 
Hihi och såklart är Hello Kitty med på ett hörn.. ..bättre underlag kan väl knappast lillgrabbens kläder få ;-)..?!  
Mera deoupage åt folket, tänk så mycket kul man kan ha med en gammal  bortglömd IKEA - byrå :-) !
 
Nu fortsätter jakten på nya limprojekt - nån måste ju se till att Panduro går runt ;-)...

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad fin den är kanske något jag ska våga mig på att göra på en liten bortglömd byrå.

Svar: Tack! Det tycker jag, decoupage är skitkul :-) !
Elisabeth Andersson

2013-10-25 @ 16:34:40
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Terése

Men vad fin!!! Om jag gjorde en sådan så skulle jag behålla den till mig själv ;P

Svar: Tack! Decoupage är skitkul verkligen!
Elisabeth Andersson

2013-11-26 @ 13:24:04
URL: http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0