Har haft det roligare...

Måhända I-landsproblem egentligen men tvivale så tråkigt det är att va sjuk... Trodde in i det längsta att jag skulle klara mig men icke. Snorläge med feber, skallebank och en ömmande hals. Japp, jag erkänner - jag känner mig ynklig och tycker faktiskt riktigt synd om mig själv.Tur man åtminstone ligger skönt på soffan... ...ikväll klagade Oscar också lite över halsont så vi får väl se om jag får sällskap hemma imorgon.Mer hösttrist än nödvändigt känns det......och jag kan inte med ord beskriva hyr mycket jag längtar tillbaka till veckan i Spanien i början av september...Krya, krya på mig - det här ingick INTE i min plan...

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du snart mår bättre.

Svar: Tack!
Elisabeth Andersson

2013-10-04 @ 05:36:56
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0