Jag är miljonär!



Älskade små gulliganer, även om ni driver mig till vansinne stundvis så är det ändå NI som får mig att känna mig rik. Fantastiska små underverk! (Vilka otroliga supergener det måste ligga i produktionen av de två ;-) ...)

Och inte nog med att jag har världens finaste barn så har jag även en underbar make...


...som bakar bröd och muffins medan jag fixar och donar med annat.

Mitt senaste projekt! En hel del jobb kvar om man säger så...

...men jag ska nog få till det!


Jag älskar Dig Patrik! Jag älskar oss!

Strax dags att försöka sova nu. Ny vecka imorgon med betoning på NY. Nu får det banne mig vara slutförkylt här - om inte annat för att jag har ett viktigt veckobeting att ro iland...

Natti, natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0