Naturens gång...

...djungelns (skogens) lag, äta eller ätas eller helt enkelt varför man INTE ska äta frukost FÖRE morronrundan!

Hade tänkt mig en något längre tur i morse än vad det blev, men något väldigt dött, blodigt och illaluktande fick mig att vända om. Och nej jag vet inte vad det var som låg brevid och PÅ rälsen men läskigt var det och det fick Zingo att "prata" med väldigt djup och bestämd stämma...

Larvigt kanske men mitt katastroftänkande hann att fantisera ihop både det ena och andra... Varg?! Lodjur?! Stod jag och Zingo på (o)tur..?! Hursomhelst mycket nöjd med att jag inte ätit frukost för då är jag ganska säker på att den skulle kommit upp igen... VIDRIGT!

Snacka om att bli snuvad på den sköna känslan en promenad utmed järnvägen brukar ge efteråt - allt annat än sinnesfrid idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0