700 knallar..

..och vi!

För den här helgen är det DEN helgen, eller "Hej på mâten!" som man säger här - årets händelse som jag efter 9 år fortfarande inte ser tjusningen med...



Men mina barn har dock fattat galoppen och tycker det är skitkul! Skräpmat, godis, karuseller, leksaker, godis, lotterier, så jag godis ;-)...?!

Gårdagen bjöd iallafall på fint väder och för första gången sen Oscar föddes så var inte Patrik med och jobbade i marknadskommiten i år så vi hade en mysig dag tillsammans hela familjen inkl. svärpäronen.



För egen del tycker jag dock att en dag på området är mer än nog men Patrik och barnen är i sällskap av farmor'n och farfar'n där idag också... ...i något sämre väder dock så jag är inte direkt avundsjuk!


Istället njuter jag tystnaden här hemma i sällskap av tvättmaskin, radio och kaffe - sämre kan man ha det!
















Kommentarer
Postat av: Jossan

Men hur kan man inte älska marknader? Det är ju skitkul att fynda grejer man egentligen inte behöver. Bara att titta på folk är svinroligt! Åh, I love it.

2013-09-23 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0