Jag vann!


Hihi, igår hörde jag radioreklam om en tävling Kronfågel hade på Instagram som jag "kastade" mig in i med bilden ovan. Ämnet var "fredagsmys" och japp - tydligen var den mysig nog :-)!

Det är ju faktiskt andra gången Instagram bringar mig lite tur...

...påskkycklingen i köksfönstret gav mig biobiljetter för några månader sedan.

Och precis som fredagsmysbilden ovan visar så är det fredag idag och helgen står för dörren.

Oscar hade med sig äpplen (som han själv stolt plockade ned med äppleplockaren igår) till dagis idag...

...och i eftermiddag har vi bara slappat. Väldigt skönt.

Go'kväll!






Kommentarer
Postat av: Eva

Kul, grattis!

Svar: Tack :-) !
Elisabeth Andersson

2013-09-20 @ 21:01:18
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Jossan

Haha, vilken jävla tävling!

Svar: Haha, eller hur. Men så länge jag nu vann så var det ganska kul ändå ;-) ...
Elisabeth Andersson

2013-09-23 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0