Långt kvar till toppen...

...men jag klättrar ;-) !


På 11827:e plats i fjol och plats 10944 (av drygt 33000 igår) och "bara" dubbla tiden mot vinnaren på 34 minuter.

Tiden blev således 68 minuter, 2 minuter snabbare än i fjol men 6 minuter för mycket för att uppfylla kriterierna för min startgrupp.



Men med tanke på värmen (har jag kanske glömt att nämna hur VARMT det var ;-)?!) hade jag redan innan bestämt mig för att springa LUGNT och orka springa HELA vägen utan att kollapsa halvvägs - vilket helt klart var smart tänkt...

(Dessutom klarade jag ju milen på 62 minuter redan i vintras så med svalare väder (och kanske lite mer sömn innan!) borde jag lätt fixa det strax under timmen.)



Men, men jag antar att det är sporren att prestera bättre som driver en framåt så till nästa år (redan bokat och betalt!) har jag faktiskt anmält mig på 58 minuter...

Hur det går återstår att se men innan jag börjar förberedelserna inför detta får jag nog låta blåsorna jag ådrog mig på fötterna lugna ner sig lite!

Tjejmilen 2013 - check!






Kommentarer
Postat av: Eva

Så duktig du är. Att förbättra sina resultat är ju super även om det inte blir precis som man önskar.

Svar: Tack! Ja, jag antar att det är bra att ha nåt att fortsätta sträva mot....
Elisabeth Andersson

2013-09-09 @ 16:10:12
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0