Toppa formen...

...eller vad ska man kalla det?!

Efterdagismyset är bästa myset!


Efter mycket velande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att trots allt åka till Stockholm och tjejmilen på lördag. I ärlighetens namn inte ett dugg laddad men samtidigt känner jag mig själv så pass att jag vet att jag skulle ångra mig grymt om jag struntade i det - det är ju trots allt nästan 1 år sedan jag anmälde mig...

Förra året bjöd på regn, lera, lera, mera lera och en total eufori över att jag lyckades ta mig runt.

I år.. ..vet jag ju faktiskt ingenting än, förutom att jag tränat för lite och i skrivandets stund har ett litet skoskav på vänster häl.

Håll tummarna för mig - det lär behövas!




Kommentarer
Postat av: Birgitta

Håller tummarna, det kommer att gå jättebra!

Svar: Tack! Kanske inte jättebra, men det vore väl fan om jag inte skulle klara av det! ;-)
Elisabeth Andersson

2013-09-05 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0