Trött på filter!

Åh va jag önskar att jag kommit på det uttrycket, men det har jag inte. Dock tar jag mig friheten att låna det för jag förstår precis vad personen bakom orden menar...

Kort sagt, fram med mer verklighet och vardag och tona ner "fluffbluff-snacket" som härskar på olika sociala medier och som kan stå en upp i halsen ibland.

Här kommer mitt bidrag till "detärintesåjävlaroligtalladagar"...

Jag älskar min lilla treochetthalvtåring men ibland... Fantasin är det dock inget fel på, hans version är nämligen att han gjort så att det ser ut som ett berg...

Jo, jag tackar! I min värld stavas det inte på något annat sätt än
V-A-R-D-A-G...

Tur att mjukiskompisarna döljer en del och tur att det var "rätt vägg" då det är där som vi inom kört ska riva och bygga sovalkov.. ..men det är förstås ändå INTE ok!

Men, men i det stora hela är det ju ändå ett I-landsproblem och de bra saker som Rasmus gör och ger överväger lyckligtvis de dåliga...


...som i eftermiddags när han, vovvarna och jag tog en skogspromenad i det vackra vädret - myyyys utan att vara "fluffbluff" (det såg älgflugorna till...).




Det är livet UTAN filter som händer på riktigt - vare sig vi vill eller inte!











Kommentarer
Postat av: Trött på filter-orduppfinnaren

Jag förstår bara inte varför allt ska framställas som så inihelvete bra. Hela tiden. Varenda människa har NÅGON dag en dålig sådan, hur lycklig man än är. Det betyder ju inte att man är sämre på något sätt. I slutändan är vi ändå bara Svenssons hela högen.


För vem har man egentligen sina filter? Varför bryr man sig så jäkla mycket om vad andra tycker när det är fullständigt oviktigt. Nej, jag kräks på filter. Visa mig riktig vardag istället. Riktiga liv.

2013-10-02 @ 08:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0