Mariebergskogen

Denna vecka har jag och mina små hjärtan påsklov och med tanke på det fina vädret som vi fortfarande kan njuta av ägnade vi gårdagen åt en heldagsutflykt...



Målet var Mariebergskogen i Karlstad och japp, det blev en fullträff!

Rasmus hittade i vanlig ordning direkt ett gäng barn han blev "du och bästis" med, Oscar hittade...

...klätterställningar! Hur som haver, båda nöjda.

Lekplatserna var verkligen paradislika i barnens ögon men förutom att leka hann vi med att utforska varje centimeter (flera gånger!) inne på Naturum inkl. fika, gå skattjakt och hälsa på alla djur.





Jättemysigt (trots att jag lurade oss lite vilse på den SNITSLADE skattjakten och sedan fick googla för att svara på sista frågan...)

Och idag...

...har vi varit ganska schleetna alla 3 och tagit dagen i tämligen långsamt tempo - inte fel det heller!















Kommentarer
Postat av: Eva

Ser ut som om ni hade en riktigt trevlig dag i Maribergsskogen. Fast det är svårt att inte ha nöjda barn efter en heldag där =)

Svar: Ja det var kommer absolut bli underbart! Jag har faktiskt inte varit där sedan Oscar var bebis men det kommer absolut bli fler besök inom nära framtid :-) !
Elisabeth Andersson

2014-04-23 @ 21:49:14
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0