Skitfula jeans...

...och en elak mamma!

Tänk att man för några år sedan var världens bästa dygnet runt i Oscars ögon...


Det är Oscars uppfattning om livet just nu. Han tänker inte prata mer med mig på hela dan säger han bara för att jag TVINGAT honom att ha jeans på sig när vi ska åka och handla strax....

Så orättvis och elak är jag så han dessutom tänker skippa morsdagspresenten i år. Oj, oj,oj!



Mycket känslor i mina små killars kroppar, bara att det kommer ut på olika sätt - Rasmus busar och Oscar tjurar!

"-Idag är jag grinig! Det kommer bli en jättetråkig dag! Jag kräver rättvisa - förstått!" ~ Oscar

Nåväl, jag älskar mina små ändå :-)!




Kommentarer
Postat av: Eva

Lite roligt att de börjar bli stor och klarar av att förklara sig känslor i ord =) Snart kommer det väl lappar med trevliga ord på med.

Svar: Hehe, ja för även om det stunds är jobbigt när de "svarar tillbaka" sså kan man ju inte låta bli att le samtidigt...
Elisabeth Andersson

2014-01-03 @ 16:15:29
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0