Kräkerud..

..eller nåt!

Vem försöker man lura när man tror att man faktiskt själv ska klara sig när man haft magsjukejour på två barn under några dagar..?!

Utan att gå in på någon närmare beskrivning så var det min (o)tur igårkväll och dagen idag har jag SOVIT bort... Patrik var gullig och öppnade balkongdörren åt mig iallafall så jag åtminstone kunde höra lite fågelkvitter för det har tydligen varit en kanon vacker dag!



Lämnade dock sovrummet en stund jag också under eftermidda'n men återgick ganska snart till horizontalläge under filten inomhus igen... ...och där är jag fortfarande.

Fördelen (dock enda(!) fördelen) med en omgång magsjuka som får även den mest energifyllda (läs Rasmus) att tappa tempot är att man får lite perspektiv att uppskatta Busmusen när han nu är sitt rätta jag igen...

För hur det än är så föredrar man ju helt klart detta...

...framför detta!


Hehe, även om min make just efter dagen idag kanske tycker annorlunda då lillkillen jobbat hårt för att ta igen allt bus han missade under de 12 timmar han var dålig...

Nu vet vi iallafall att det går att spruta vatten INOMHUS med trädgårdsslangen.. ..men det är inte rätt ;-) ! Och bara för att pappan utsett vad han tycker är en bra plats för soluret behöver det ju inte betyda att Rasmus håller med.. ..ombyte förnöjer! Älskade lilla pluttskrutt!




Imorgon är en annan (förhoppningsvis piggare!) dag...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0