Titta noga nu...

...för detta hör inte till vanligheterna!


Rasmus "vägrasovaivagnen" Andersson har slocknat just i vagnen. Frågar ni mig så tycker jag det måste vara underbart att få slumra i frisk luft, omgiven av fågelkvitter och en mjuk filt men smaken är bekant som baken...

En mer vanlig syn så här på lördag förmiddag är detta...
 
Oscar "villgöraalltsompappaochfarfargör" Andersson är i full fart med att hjälpa till med det fortsatta garageprojektet.

För egen del har jag också en ganska vanlig lördag förmiddag. Plockar, tvättar, dammsuger, spotifyar och allmänt njuter av att det är helg. Så här dags tror jag fortfarande också att jag ska hinna med så mycket under dagen... Haha, oftast går dock de planerna åt intet men sätter jag fart nu så ökar jag ju förutsättningarna något!

Sen beror det ju lite på hur länge lilleman ligger och slumrar också....

Trevlig Helg på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0