Tji fick jag!


Haha, skorna ser verkligen gigantiska ut från denna vinkel...

För ett par veckor sedan beställde jag ett par nya vårskor från Ellos till Oscar. Ett par svarta Bagheera i softshell materiel som skulle vara vattentäta. Dessa hämtade jag ut förra veckan och Oscar blev väldigt nöjd med dem! (Kanske mycket på grund av att han lätt kunde ta på och av dem på egen hand!)



I helgen som var så använde han dem för första gången och efter bara några timmars utelek så såg de ut så här,


Nog för att barnskor slits men detta tog väl ändå priset?! Ganska mellanklass i pris (399:-) men ändå. Förra året köpte vi ett par Viking, de kostade visserligen 650(!):- men så höll de också och ser fortfarande helt ok ut, problemet är bara att de blivit för små...

Har funderat lite över detta under veckan och till slut bestämde jag mig att jag inte tycker det är ok att de ser ut så och knapt är använda. Därför ringde jag till Ellos nu på morgonen för att klaga och fy så irriterande det är när man har laddat för att få stå på sig och verkligen strida för sin sak med någon otrevlig säljare och istället får prata med någon som är supertrevlig och genast håller med om att det absolut är fråga om en reklamation... Hmm, snacka om att luften går ur en - på ett positivt sätt då förstås :-) ... Kan det bero på att hennes arbetsdag precis börjat så hon fortfarande orkade vara trevlig eller berodde det på att det är fredag eller också var hon helt enkelt trevlig på riktigt ;-) ... Man kan ju hoppas på det sistnämnda...

Dock fanns inte dessa skor kvar i lager så hon erbjöd mig att titta efter något annat (Ellos har faktiskt ganska mycket skor...) eller också få pengarna tillbaka. Ska se om jag hinner kolla på detta under dagen.

Kan nog bli en bra dag, klockan är bara 8 och jag har redan prickat av första punkten på min "to-do list" och hunnit bli positivt överraskad. Dessutom är det FREEEEEEEDAG!!!!!!!

Go'morron!


---

Uppdatering....


Dessa fick det bli istället! Även de helt vattentäta och ungefär samma (något dyrare) pris. Hoppas de kommer i slutet av nästa vecka som senast! Och hon jag pratade med nu var INTE alls lika trevlig, så jag hade nog helt enkelt bara tur imorse!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tur du hade som blev så trevligt bemött första gången.



Vi har köpt viking skor till Oskar i år då vi var med om samma sak med skorna vi köpte förra året som var billiga.

2011-04-15 @ 09:25:20
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag har köpt den där jag med =) Jag har inte använt min så mycket och nu har den stått i tre år ca men jag har för mig att växlarna krånglar =(

2011-04-15 @ 09:31:11
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0