Dags för ny funktionär...?!

sc20120130-19483 (MMS)

I lördags eftermiddag var min funktionär aka äkta hälft ute och plattade nya "skidspår" åt mig då snön tagit slut i det varvet han gjorde i början på förra veckan.... Sedan har jag inte testat dem förrän nu ikväll (då min höger arm sa åt mig att vila igår) och jag säger då det. Jag älskar Dig Patrik men det märktes att du inte hade för avsikt att ge dig ut och skida själv... Vilken bana han fått till... ...och då menar jag det inte på ett positivt sätt! Man skulle kunna säga att det gick ganska mycket "offpist". Därav blev inte kvällens runda särskilt lång, men jag tog mig allafall hem med både armar och ben i behåll. Vi får se hur jag ska "anfalla" det hela imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0