Det viktigaste är inte hur man har det...

...utan hur man tar det! ♥
 
Och jag får nog säga att vi tagit dagens REGN helt ok faktiskt...
Det positiva med eftermiddagens ordentliga skurar var en lååååång eftermiddagsfika på farstukvisten, för även om vädret är blött är det inte särskilt kallt oh skönt att sitta ute...
 
Och dagens meny har också varit tämligen slapp och enkel...
Det enkla är ibland det bästa!
Hur som helst, uppskattat av alla! Dock på olika sätt, Oscar äter av allt utom den röda såsen och tomat, Rasmus äter bara bröd, majs och ost...
 
Och självklart har dagen i vanlig ordning innehållit oändligt mycket bus...
...och smutsiga barn. Men jag antar att det är därför det finns tvål och vatten!
 
Och för att vara ärlig är det inte bara barnen som varit i akut behov av tvål och vatten...
Patrik "Arbetsmyran" Andersson aka min make är sedan barnen somnat (och fortfarande strax efter 23...) ute och gräver, krattar och fyller. Jag har faktiskt hållt hono sällskap fram tills för en liten stund sedan men nu tyckte jag det var dags att ta kväll och jag har en känsla av att jag snart får sällskap...
 
Natti, natti!
 
Vågar man hoppas på lite mer uppehållsväder imorgon tro...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0