Da'n före da'n...

Julen är över men innan det är dags att räkna ner mot nytt år ska min älskling hinna fylla år! Och eftersom han till skillnad från sin fru och äldsta son (den yngsta är ännu lyckligt ovetande) INTE tycker om vanlig tårta men älskar smörgåstårta har jag som tradition att göra smörgåstårta till honom varje år...



Nog fick han tårta -04, -05 och -06 också men de hittar jag inga bilder på. Hmm, vilkte samtidigt får mig att sakna en del andra bilder också från 05/06. Undra om de kan ligga kvar i "stenåldersburken"...?!

Nåväl, att lägga ihop årets tårta blir kvällens projekt + att veva ihop en kladdkaka till kaffet för det gillar han :-) !

Oscar blev upphämtad av farfar med traktorn som var här och plogade snö när vi var ute, Rasmus har precis ätit mellanmål och jag har fått i mig en kopp kaffe (eller två...)  med andra ord bäst att passa på att börja förbereda kvällsmaten medan det är hyfsat lugnt i stugan... Tänkte fiskgratäng ikväll, det var längesen!


Kommentarer
Postat av: Malin [Foto & vardag]

Ja det är verkligen skönt att det äntligen börjar se ljust ut igen :) Feberfria barn är glada barn :P

2010-12-28 @ 17:49:29
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: marianne

Vlka tårtor Elisabeth

2010-12-28 @ 21:45:37
Postat av: jessica andree

vilka fina smörgåstårtor va duktig du är, du måste ha magiska krafter som orkar allt :) vi får ta o träffas snart här framöver :)

2010-12-29 @ 07:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0