Luringen

Oscar har inte riktigt greppat att det är nummer på luckorna i chokladkalendern, eller jo att det är nummer vet han ju förståss men att det är ett nummer för varje dag så man lätt kan "spåra" om dagens lucka är öppnad eller ej det har inte riktigt gått upp för honom. Haha eller också har han det men tror att jag INTE vet det...

Att be mig om hjälp med att öppna chokladkalendrarna när han uppenbarligen en stund tidigare redan bett pappa om samma sak funkade inget vidare! Eller ja, fråga kan man ju alltid göra men hur det än så är inte kalendrarna självpåfyllande - dagens lucka var tom... "Men mamma, kan vi inte ta den stora luckan nu då?!" Haha, hoppet är det sista som överger en...

Båda barnen bjuder på gott humör idag så det bådar gott för dagens planering...



Ha en bra dag och ta det lugnt i trafiken så här på årets största resdag, känner mig mer än nöjd med att jag parkerat min bil för helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0