Åter i vardagen

Måndagförmiddag och jag försöker komma ikapp lite efter helgens "utflykt". Dricker kaffe, packar upp, TVÄTTAR och försöker samtidigt hålla Rasmus på gott humör. Oscar är på dagis och regnet smattrar mot rutorna. En väldigt vanlig måndag helt enkelt och det är ganska skönt!


En glad liten Rasmus käkar riskaka (en av favoriterna) och har under morgonen tyvärr lärt sig hur man tar sig ur matstolen vid köksbordet. Så nu blir det att fixa nån form av bälte till den. Finns selar att köpa till men det känns lite väl "hundaktigt"...

Patrik har lovat sluta lite tidigare i eftermiddag så att vi hinner gå bort till granngår'n ikväll och fira farsdag där. Patrik och min egen pappa hann vi ju med under helgen och idag är det alltså svärfars tur! Bättre än dag försent än inte alls!

Lite senare ska jag skriva lite om vad vi har hittat på under helgen som varit men först har jag lite (eller egentligen ganska MYCKET) annat att grejja med. Men jag kan bjuda på en bild på Oscars nya coola "springskor" som han fick av morfar och "bonusmormor" i lördags. Gissa om han tyckte om dem?!


Var dock lite för blött att inviga dessa utomhus idag....


 
På återskrivande!

• • •


Kommentarer
Postat av: Angela

Såååå coooola!

2010-11-15 @ 11:39:49
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

ha en bra dag :)!

2010-11-15 @ 11:54:23
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0